pondělí 4. dubna 2016

Destrukční deník #1


Konečně jsem se odhodlala k vytvoření další rubriky, která bude tentokrát vycházet pravidelně každé pondělí. Většinou nebudu vkládat fotky aktuálních stránek, protože ne něj zrovna nemám moc čas. Deník vlastním od minulého léta a stránek mám hotových dost, tak třeba vás budou inspirovat... Pokaždé vložím asi pět hotových stránek.







Jedna z mých prvních stránek, myslím, že jsem ji dělala hned ten den, co jsem si deník nadšeně přinesla domů.


U téhle stránky najdete (ostatně, jako skoro na každé) druhé citát Johna Greena. škoda, že se stránky tolik propíjí. Jinak moje oblíbená stránka :)


Ano, poměrně jednoduše a stylově, myslím, že mě hodně štvalo, jak si všichni (ne tak úplně) originálně stránku vyzdobili motivy Frozen.


Moje oblíbené panorama města, opět citáty Johna Greena...


Tak trochu pokus o originalitu na úvodní stránce... :)


Doufám, že se vám můj destrukční deník líbil. Příští týden jsem tu zas s novými stránkami. Máte taky destrukční deník? A máte na něj mezi školou, čtením a jinými činnostmi čas?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a budu se snažit na něj odpovědět! Uvítám nápad, radu i kritiku... můžete mi napsat i na irena.kadava@gmail.com