pondělí 6. června 2016

MEGA Destrukční deník #6

Jímá mě hrůza, když si uvědomím, že poslední článek do rubriky jsem vydala před měsícem, ale co... Rozhodla jsem se vám to dneska vynahradit a přidat hned dvojnásobné množství inspirativních fotek, takže v dnešním MEGA díle máte na co těšit. Ještě jednou se velice omlouvám a doufám, že teď už destrukční deník (i ostatní články) budou vycházet pravidelněji...






Bohužel jediná nová stránka v poslední době, nápad na ni jsem v hlavě nosila už dlouho, ale docela dlouho mi trvalo... Doufám, že všichni chápete, že jsem opsala část notové osnovy pro kytaru (a taky doufám, že všichni víte, že Bach na kytaru nehrál :D) Při provedení úkolu, který mi navíc přišel trochu nechutný, jsem bohužel nedosáhla cíleného efektu, takže jsem nakonec použila vodu a štětec... :D

Opět citát z Hledání Aljašky tentokrát tematicky ladící...

Opět citát z Hledání Aljašky... stránka není ještě hotová (je to jedna z úplně prvních), pořád čekám na vhodnou příležitost, takže doufám, že se brzy dočká... :D 
P.S. citát jsem přidala kvůli té sedmikrásce...


Jedna pracovní stránka, která se hodí na rozepisování starých propisek a jiných psacích potřeb... vždycky jsem je rozepisovala a zkoušela na papír, ale od té doby, co mám destrukční deník šetřím naše lesy... :D


Moje oblíbená dvojstránka, zase jedna z loňského léta, která se (hlavně ta pravá strana) opravdu povedla...


Nejspíš ještě ne úplně hotovo, ale zatím jsem spokojená... člověk by nevěřil, jak to dá zabrat :D


Tahle stránka nemá žádný pořádný význam... ale to čmárání koleček bylo tak uklidňující a navíc to hezky barevně ladí :D musím něco podobného vymyslet i na levou polovinu :D


Ne, moc dopisů mi opravdu nechodí... škoda 


Pračka... no, na úkol jsem zatím neměla dost odvahy... nevím, jak bych ty kousíčky rozcupovaného papíru lepila zpátky... :D


Poslední dnešní stránka (omlouvám se, v editoru prostě nešla otočit...) vpravo pokus o mandalu, vlevo už jsem to vzdala a třpytivými lepidýlky kreslila jenom vlnovky... :D


I když jsem nahoře psala, co jsem psala, nevím, jak moc pravidelně bude destrukční deník vycházet vzhledem k tomu, že už nejspíš nemám moc dalších vyplněných stránek, proto budou články vycházet spíš příležitostně... :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a budu se snažit na něj odpovědět! Uvítám nápad, radu i kritiku... můžete mi napsat i na irena.kadava@gmail.com